close

17  

Rowan Blanchard

Rowan是一名十三歲的美國女演員,因飾演電視劇《女孩看世界》裡的蘭莉而成名,她還演過小鬼大間諜4備胎女王》等

生日:20011014

家鄉:美國加州

以下是Emerald翻譯的一些關於Rowan……資料(一時想不到要稱呼他們什麼((逃跑

請大家慢慢享用啦~如果翻譯有問題也可以直接告訴我喔~

p.s..謝謝網友Emily Jane協助~

  rowam-blanchard-actress-3-613x409   

Q&A~

What gets you up in the morning?
Meditation.

What’s your personal life philosophy?

Moment to moment.

Your biggest virtue? 

I’m very compassionate.

 

Your biggest vice? 
Laziness.

Do you have a party trick? 

I literally had to Google “party trick.” This is my social life.

 

How would you describe your style? 
Very much menswear-inspired. However, I try to never completely define my style. I think the rule of fashion is that there is none.

 

What would constitute a perfect day for you? 
Sleep, bake a perfect apple pie, Netflix, write, read, and sleep. Not necessarily in that order.

 

Knowing what you know today, what advice would you give your younger self?
Stop worrying. Just be yourself, people learn to love it.

 

What would your very last meal entail? 
Takeout Chinese food. Nothing better

 

Three people—dead or alive, real or fictional—that you’d like to invite to dinner?
Audrey Hepburn, Malala Yousafzai, Martin Luther King Jr.

 

If you were a song, which one would you be? 
This is such a strange answer but, “The Girl with Flaxen Hair.”

 

If a movie were made about you, who would play you? 
Audrey Hepburn’s Eliza Doolittle in My Fair Lady is me in real life.

 

Turn ons? 
Chocolate cake, old films, and poetry.

 

Turn offs?
Two faced people.

 

Your spirit animal?

A dolphin or my dog Winston.

 

Your favorite flower?
Roses or peonies.

 

Tell us a secret.
I fell asleep during Guardians of the Galaxy. (I was jetlagged.)

 

Your favorite quote? 
“I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.” Audrey Hepburn

 

What is your current state of mind? 
Just keep swimming.

 

An embarrassing moment?
They happen so often I stopped counting them as embarrassing and instead just another Tuesday.

 

Your proudest moment?
Most recently, when I spoke at the National UN Women Conference. So surreal to be in a room of powerful women and get to share my thoughts with them.

 

 

rowam-blanchard-actress-5-613x409  

你早上都是怎麼醒過來的

冥想。

你的座右銘?

過一刻算一刻

你最大的優點?

我非常有同情心

你最大的缺點?

太懶惰

你會任何派對特技嗎?

我的確必須去Google派對特技。這就是我的社交生活

你會怎麼形容你的穿衣風格?

很男性化,但我試著不要完全定義我的風格。對我來說,時尚的規則就是沒有規則

對你來說完美的一天應該怎麼過?

睡覺、烤一個完美的蘋果派、用Netflix看電影、寫作、看書和睡覺,不一定要有一個特定的順序。

直到今天,你會給以前的你什麼樣的建議?

不要再煩惱了做自己,人們需要學著去愛做自己這件事

的最後一餐會想吃什麼

外帶中國菜。沒有別的比這個更好了。

哪三個人   可以是已經去世的或還在世的,真實的的或是虛構的   你會想邀請他們一起吃晚餐?

奧黛麗赫本、馬拉拉和金恩博士【註1

如果你是一首歌,那會是哪一首?

這個答案蠻奇怪的,是「有著亞麻色頭髮的女孩」【註2

如果有一部關於你的電影,你希望誰來扮演你?

奧黛麗赫本在《窈窕淑女》中扮演的伊萊莎【註3就是現實生活中的我

你最愛的事物?

巧克力蛋糕、老電影和詩集

你最討厭的事物?

雙面人

最能代表你的動物?

海豚或是我的狗   溫斯頓

你最喜歡什麼花?

玫瑰和牡丹花

告訴我們一個祕密吧!

我看《星際異攻隊》【註4的時候睡著了(我那個時候有時差)

你最喜歡的名言?

我喜歡粉紅色,我相信大笑是最好的減肥方式;我喜歡親吻,而且還要親很多次;我相信在遇到壞事情的時候,人總是要堅強起來;我相信快樂的女孩就是最美麗的女孩;我相信明天的到來就會是嶄新的一天,而且我也相信奇蹟會出現。」奧黛麗赫本
你最近的精神狀況?

想不停的游泳

碰過最尷尬的事?

因為太常發生了,所以當它發生時,我只是覺得那又是另一個星期二,就不去想那有多尷尬了

你最驕傲的一件事?

最近的一件是當我在聯合國婦女權能署【註5的會議上發表的時候,能夠跟一些很有力量的女性待在同一個房間內、跟她們分享我的意見的感覺好不真實

rowam-blanchard-actress-4     

 

7 Reasons To Totally Love Disney Channel’s Rowan Blanchard

七個我們應該喜歡迪士尼童星:Rowan Blanchard的理由

1.She’s only 13 and has some serious style!

一、她才十三歲但是她的個性嚴謹!

2. She gave this incredible speech on gender equality…..

二、她那關於性別平等演講真的很不可思議……

 

3.….and after she danced to Beyonce. Truly one of us.

三、而在那之後……她跟著碧昂絲的音樂跳舞。跟我們一樣。

Sabrina-carpenter-and-rowan-blanchard  

4. She and Sabrina Carpenter (who plays Riley’s BFF Maya) are real life BFFs too!

四、她和Sabrina Carpenter【註6(演蘭莉最好的朋友,瑪雅的演員【註7)在現實生活當中也是最好的朋友!

5. She loves her fans!

五、她愛她的粉絲!

6. Her favorite Boy Meets World character is Mr. Feeny!

六、在《小淘氣看世界》她最喜歡的角色是Mr. Feeny

7. She has the best tumblr, like, ever.

七、她的Tumblr是由史以來最棒的

 

 

【註1】奧黛麗赫本是英國知名音樂劇與電影女演員,活耀於19501960年代的美國影壇,她向來以優雅的氣質和卓越品味的穿著著稱

馬拉拉是巴基斯坦的一位以爭取女性教育而聞名的活動家。2014年,她獲得諾貝爾和平獎,是所有諾貝爾獎項中的最年輕獲獎人。

金恩博士是美國民權運動中最重要的領袖人物,為了所有人的公平權利而努力,在年僅39歲時於田納西州曼斐斯遭刺殺

【註2有著亞麻色頭髮的女孩法國作曲家德布西所作的包括十二首樂曲的鋼琴曲《前奏曲集》第一集中的第八首也是其中最具特色的作品

 【註3《窈窕淑女是一部1964年出品的電影,取材自愛爾蘭劇作家蕭伯納舞台劇《賣花女》(Pygmalion伊萊莎則是當中的女主角,一名來自社會低層、渾身髒兮兮的賣花女,在希金斯教授的訓練下成為一名氣質高雅、儀態萬千的窈窕淑女

 【註4】《星際異攻隊》是一部於2014年上映的超級英雄科幻電影,改編自驚奇漫畫的同名作品。

【註5聯合國促進性別平等和增強婦女權能署(簡稱聯合國婦女署,或UN WOMEN) 是經聯合國大會批准成立的。

【註6Sabrina Carpenter是一名美國的女歌手和女演員,有著相當獨特的嗓音。

【註7《女孩看世界》是一部於2014627日在迪士尼頻道首播的情境喜劇。本劇為於1993年至2000年在ABC首播的情境喜劇《小淘氣看世界》的續作,故事銜接前作的結尾,柯瑞與湯凡佳結婚並搬至紐約市,以其女兒蘭莉以及蘭莉的好友瑪雅升上七年級後的生活趣事為故事主軸。

arrow
arrow

    Emerald:) 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()